Achter de schermen zijn de voorbereidingen voor de 13e editie van de Vestingloop op zondag 27 mei 2018 al in volle gang. Morgen, donderdag 16 november vindt de sponsorbijeenkomst van de Brandloyalty Vestingloop plaats.
Hier wordt vooruit gekeken naar de komende Vestingloop en worden tevens bijzondere contracten getekend. Voor dit speciale moment is gekozen voor een unieke locatie met een rijke historie, namelijk onze nieuwste parel Grasso!
“Donderdag stellen wij eenmalig onze deuren open voor de Brandloyalty Vestingloop om al haar sponsoren en betrokkenen te ontvangen. Een speciaal moment verdient een unieke omgeving, wat de Grasso is! We worden voor drie jaar Vitaliteitssponsor en bouwen mee aan de ambities die de organisatie heeft. Daarnaast is het een mooie kans om ondernemers kennis te laten maken met Grasso. Het is ons doel om in Grasso een ICT-community te ontwikkelen waar ondernemers, onderwijs en overheid elkaar ontmoeten, ondersteunen en versterken. Op 27 mei 2018 lopen wij uiteraard mee!”, aldus – Robert de Kleijn, community manager Grasso.
Grasso
Grasso, de voormalige machinefabriek is een pand vol historie. Zo zijn de kogelgaten uit de Tweede Wereldoorlog nog zichtbaar in de muren en zijn de prachtige glas-in-loodramen een geschenk van het personeel bij het 100-jarig bestaan. De BIM heeft de kans gekregen om dit bijzondere rijksmonument te verbouwen tot een bedrijfsverzamelgebouw voor de ICT-sector.